Foton från både här och där

Ordlös Onsdag V32 – Sommarprojekt

11 svar

  1. Mitt sommarprojekt var att våga åka med min son som är nybliven pilot. Vi åkte ett litet 4-sitsigt plan och då flygfältet man startar ifrån ligger väldigt nära vårt hem var det självklart att flyga över vårt hus och försöka fota från ovan.

    Inte så lätt då det var både skakigt och inte så bra väder. Men ni ser vårt hus vid pilen iallafall.

    Flygturen gick jättebra och vi kom helskinnade hem också🙂

    2011/08/10 kl. 09:31

  2. Åh, så roligt! Tänk att se sitt hus i fågelperspektiv. Det skulle jag också gärna vilja göra!
    Ha det fint. Kram.

    2011/08/10 kl. 10:41

  3. Att våga något man inte gjort förut, är mod!
    Härligt och bra gjort.

    Soliga hälsningar // Lissen

    2011/08/10 kl. 10:42

  4. 4U2

    Så härligt nära vattnet du bor! Tyvärr kan jag inte läsa din text, kan det vara för små bokstäver för min laptop?

    2011/08/10 kl. 10:52

  5. Läckert att få flyga litet plan över sina kvarter!

    2011/08/10 kl. 11:02

  6. Et supert prosjekt, må jeg si! Herlig.

    2011/08/10 kl. 12:23

  7. Det kallar jag sommarprojekt som är flygrädd men flyger ändå men i sådana där små plan nej … skulle bli ett större projekt än över en sommar. Om det nu inte vore så att jag verkligen fick tillfälle till fotografering, då kanske …

    Kul i alla fall. Jag har ett stort flygfoto över mitt bardomshem, men det är inte jag som tagit det. =)

    2011/08/10 kl. 18:29

  8. Jag skulle nog också vara lite rädd, men det låter hur coolt som helst att flyga över sitt eget hus!

    2011/08/10 kl. 19:22

  9. Men ooooo så häftigt och jättekul att flyga med sin son. Jag gillar absolut inte och flyga små plan…..men vore det så att en son var pilot skulle jag ”bita ihop” och flyga med….
    vilket minne du har med dig nu!

    2011/08/10 kl. 21:44

  10. tantmarit

    Men åååååååååå vad roligt, vilket himla bra projekt du har skaffat dig!🙂

    2011/08/10 kl. 22:57

  11. Ordlös Onsdag

    Tack för Ditt bidrag till Ordlös Onsdag-utmaningen!
    Vi gläds över alla kreativa tolkningar och fina bilder till veckans tema.

    Varma hälsningar: SoF och tPix på OO!

    2011/08/11 kl. 15:54

Kommentera

