Foton från både här och där

Veckans fönster 137 – Rosigt


Denna vecka var det svårt då jag inte hade ett enda foto på ett fönster med rosor.
Men på min gardin kan man se en liten ros iallafall. Så det måste väl gillas?😉

Sänder en tanke till alla i Norge som drabbats av det fruktansvärda som hände där igår. Det går inte att förstå att någon kan bli så sjuk i huvudet att man genför något så bestialiskt på oskyldiga människor.

Fler rosiga fönster hittar ni på

Ha en fin lördag och var rädda om er och varandra
Kram Lisa

9 svar

  1. Visst gills det väl. Fint fönster du har, jag gillar formen på lampan, de har/hade väl såna på Ikea?

    Håller med dig om vad som hänt i Norge. It’s a Mad World!

    2011/07/23 kl. 09:51

  2. Japp Bitten lampan är köpt på IKEA🙂
    Tack för din kommentar hos mig.

    2011/07/23 kl. 09:55

  3. Måste absolut passa in i temat!

    2011/07/23 kl. 15:58

  4. Jaaaadå det räknas, det är precis sådant som är bäst..tjusig gardin..helt i min smak🙂

    2011/07/23 kl. 16:40

  5. Den här bilden tycker jag passar väldigt bra in med tanke på det som skett. En enda ros och en tänd lampa. Vackert.

    2011/07/23 kl. 18:20

  6. Vackert rosigt fönster. Passar till dagens dämpade stämningsläge.

    2011/07/23 kl. 22:14

  7. Det blev ett fint inlägg i veckans tema och med det som hänt i Norge, jag håller med Susanne ovan.

    2011/07/24 kl. 07:50

  8. Stilrent och dint bidrag!

    2011/07/24 kl. 12:39

  9. Ditt fönster passar alldeles utmärkt till temat med tanke på allt det hemska som har hänt. Både mörker och värme på samma gång.

    2011/07/28 kl. 15:02

Kommentera

