Foton från både här och där

Ordlös Onsdag – Fikadax

4 svar

  1. Ordlös Onsdag

    Stort tack för att du deltar i Ordlös Onsdag!
    Så många härliga fikadax-bilder vi får se, när vi nu tittar runt hos er alla.

    Varma sommarhälsningar från SoF & tPix på OO.

    PS. Det nya länkhjälpmedlet Linky Tools fungerade inte 100%-igt – vilket var lite tråkigt, tycker vi. DS.

    2011/07/14 kl. 15:11

  2. Tycker ditt fika påminner om mina frukostar… men du kanske bara tar en kaffe på morgonen?
    Själv kan jag ta ganska många fikapauser under en dag. Summan ”java” behöver vara ganska hög.😉
    Ibland kan det bli i mesta laget, då brukar magen småprotestera.🙂

    2011/07/14 kl. 16:47

  3. Kan vara min frukost också – nästan……….för om det nu är kaffe i koppen så byter jag det mot té. Men om det inte är en frukost utan någon gång under dagen – då dricker jag kaffet…hmmmm händer du med?😉

    Kul att du kunde känna smaken i munnen av vårt nybakade tunnbröd!

    2011/07/14 kl. 19:40

  4. Ser ut som en fika i min smak🙂

    2011/07/14 kl. 20:47

Kommentera

