Foton från både här och där

Tisdagstema – Färggrann


Dessa färggranna luftballonger såg vi flyga i skyn i Stuttgart 2009 då jag  var i Tyskland (Pforzheim) för att få behandling mot min borrelia. Vi gjorde en dagsutflykt dit för att fördriva första helgen vi var där (jag var i Pforzheim sammanlagt 4 veckor). Tyvärr var jag så sjuk att jag inte orkade gå så mycket men vi hann med att se lite iallfall.

Fler färggranna bilder hittar du hos:

Ha en fortsatt fin dag
Kram Lisa

9 svar

  1. Fin bild på färggranna luftballonger!🙂

    2011/07/13 kl. 12:37

  2. 4U2

    Färger kan ibland ge lite lisa för själen.

    2011/07/13 kl. 16:28

  3. Att se luftballonger är alltid förenat med en mäktig känsla. Tänk att de faktiskt flyger med de där! <:-)

    2011/07/13 kl. 17:17

  4. Färggranna och fina är de men inte ens under dödshot skulle jag flyga upp i en sån… Vad jag förstår så beundrade du också dem på avstånd.

    2011/07/13 kl. 17:22

  5. Mia

    Härliga färger på den bilden, men vad synd att borrelian var så hård mot dig.. :-((
    Av färgen på ”min larv” att döma, så borde det bli en vacker fjäril…dessvärre är den inte det, bara beige och tråkig, honan har inte ens vingar!

    2011/07/13 kl. 18:33

  6. Näösta gång ska du passa på och flyga med de färggranna ballongerna också! Det ä’r urhäftigt!

    2011/07/13 kl. 20:14

  7. Jag inser att det är mäktigt att flyga med dessa och titta på världen där ovanför, men det är inget för mig – är så hemskt höjdrädd.
    Noterade i inlägget att du var där för att få ”bukt med” borelia….undrar så om du fick hjälp och om du har det bättre nu. Hoppas det!

    2011/07/13 kl. 21:03

  8. Färggranna luftballonger. Det är mäktigt att se dom där uppe i skyn.

    2011/07/13 kl. 21:44

  9. Fia

    Oh, hoppas att din behandling hjälpte. Jag fick borelia för många år sedan och låg inne på St: Göran, men är besvärsfri. Superfin bild om än tråkiga omständigheter.

    2011/07/13 kl. 22:14

Kommentera

