Foton från både här och där

Veckans Fönster 131 – Skolat

I fredags åkte vi ner till Hässlögymnasiet i Västerås där min son studerat till pilot och nu tog studenten. Här sitter orkestern till höger om podiet och övar lite. Lokalen är ganska tom. En kort stund senare så var den knökfull av glada studenter och deras familjer.

Fler temafönster hittar du hos:

Ha en fortsatt fin söndagkväll.
Kram Lisa

4 svar

  1. Men ojdå är han färdig pilot nu? Jag hade ingen aning om att man kunde var det efter gymnaiset. Du må gratulera honom till det.

    2011/06/12 kl. 16:51

  2. Åh, jag vill också ha en pilot till son! Så jag kan flyga vart jag vill.🙂

    2011/06/12 kl. 17:21

  3. Fin bild med en känsla av förväntan över det hela.
    Hoppas nu sonen får en flygande start på karriären.🙂

    2011/06/13 kl. 09:25

  4. Heisann! Flotte fønsterbidrag de siste ukene. Herlig innramming under. Regner med å kommentere for fullt fra nå av!
    Ha en flott ukeslutt ;:OD)

    2011/06/16 kl. 15:03

Kommentera

