Foton från både här och där

Tisdagstema – Äventyr

Helvetesskapet eller Slåttdalsskrevan som den hette ligger vid Höga Kusten.
200 m lång 40 m djup och 6 m bred är den.
Att ta sig upp till denna skreva var ett äventyr i sig då det var uppför hela tiden.
Kanske ingen match för nån som är frisk men jag var korkad nog att göra detta
mitt i min cellgiftsbehandling förra sommaren. 1.2 mil gick vi totalt för att ta
oss upp och ner för att se denna skreva. Värt det? Nej inte tyckte jag då det då
och där direkt😉

Fler äventyrliga bilder hittar du hos

Ha en fortsatt fin tisdag. Här är det + 29 i skuggan, soligt och klarblå himmel.
Kram Lisa

4 svar

  1. Så häftigt det ser ut. Bilden var en riktig belöning för all möda att komma upp.
    Det ser ut som om du har en liten vovve som lyckas komma med på bilderna🙂 Det har jag också, brukar säga att de får bli mitt signum, min Tollare lyckas alltid komma med i nåt litet hörn eller i bakgrunden…

    2011/06/07 kl. 18:13

  2. Förstår att det var ett äventyr att komma upp dit. Jag skulle avstå. Men en spännande bild fick du. Ha dé!

    2011/06/07 kl. 18:22

  3. Förstår att det kanske inte var värt det just då, men jag är glad att det blev en bild från ditt äventyr. Det ser verkligen märkligt ut. Tänk vad naturen kan åstadkomma. Ha en trevlig kväll!

    2011/06/07 kl. 18:33

  4. Det var en tuff vandring du gjorde. Vilken fantastisk formation naturen bjuder på.

    2011/06/07 kl. 21:26

Kommentera

