Foton från både här och där

Ordlös Onsdag – Landskap

7 svar

  1. Vilket spännande landskap och anar att spänningen i bussen också är hög. Påminner mig om en biltur vi gjorde i Kroatien och strax efter oss hade en buss åkt ner i ravinen med en hel skolklass, så min rädsla är inte alltid helt obefogad.

    2011/06/01 kl. 07:52

  2. Tack för att du ville delta i Ordlös Onsdag-utmaningen!
    Vi är så glada över uppslutningen denna vår första vecka.

    Varma hälsningar från SoF o tPix på OO!

    2011/06/01 kl. 08:03

  3. Oj, oj där hade jag nog inte velat sitta i den bussen.. men säkert väldigt vacker utsikt:) Kul att se ditt landskapsfoto:) Snyggt o vackert:)

    2011/06/01 kl. 08:20

  4. Maria G

    Får pirr i magen när jag tittar på din bild🙂 Vet inte om jag hade velat sitta i den bussen, men en riktigt snygg och fin bild är det…
    Ha en riktigt bra dag!

    2011/06/01 kl. 08:56

  5. Bilden talar för sig själv, det ser farligt ut men vackert.

    2011/06/01 kl. 13:45

  6. Veldig bra bilde! Glad jeg ikke sitter i den bussen;-)

    2011/06/01 kl. 19:52

  7. Wow, här gäller det att inte ha höjdskräck! Underbar utsikt, men jag är inte säker på att jag skulle vilja sitta i den bussen.

    2011/06/01 kl. 23:42

Kommentera

