Foton från både här och där

Onsdagstema #57 – Åktur

Det blev ingen åktur i denna karusell för oss men väl ett foto på den som
passade till veckans tema.

Fler bilder på temat hittar du hos:

Ha en fortsatt fin onsdag
Kram Lisa

9 svar

  1. Där hade jag heller inte åkt.. inget jag gillar karuseller, men så många andra gör det.. känslan.. nej tack.. men du fick ett bra foto på åkturen🙂

    2011/05/18 kl. 08:58

  2. Monica o Jacob

    Nänä inget för mej, har provat en gång på Gröna Lund och trodde aldrig jag skulle komma levandes ner;-(((
    Ha en bra dag;-))))
    http://ingemix.bloggplatsen.se/2011/05/17/5388153-onsdagstema/

    2011/05/18 kl. 09:32

  3. Det hade nog varit en härlig åktur i den tror jag. Men att ha den på bild är ju inte heller helt fel🙂
    Sinna

    2011/05/18 kl. 11:16

  4. Inget för höjdrädda jag… Men bra fotat!!

    2011/05/18 kl. 11:22

  5. Härligt sommarfoto!

    2011/05/18 kl. 12:55

  6. Jag tänkte också på något på Liseberg eller kringåkande tivoli men hittade ingen bra bild. Din var riktigt lyckad!

    Vi brukar åka på vandringssemester, och då ofta till bergen. Älskar den storslagna naturen där uppe, och får man se lite annorlunda och äkta kultur så är det ett stort plus. Förra sommaren hade vi tänkt åka till Kirgizistan och vandra i Himmelska Bergen men sedan blev det så oroligt där att man inte fick åka dit. Så då åkte vi till grannlandet som också var väldigt vackert. Att ligga och sola på stranden är inte riktigt vår grej.

    Ha en bra fortsättning på veckan!

    2011/05/18 kl. 14:09

  7. Förstår preciiiiiiiiiiis😉
    skulle inte ha blivit någon åktur för mig heller men väl ett klicke-ti-klick

    snygg bild fick du fast!

    2011/05/18 kl. 20:39

  8. Det där är nog det mest actionfyllda jag kan tänka mig att åka på ett tivoli…

    2011/05/19 kl. 08:53

  9. Härlig åktur! Fin bild!

    2011/05/23 kl. 20:27

Kommentera

