Foton från både här och där

Onsdagstema – Foto-beslut

Förra veckan tog jag ett roligt beslut. Nämligen att våga prova att beställa ett objektiv på nätet från USA. Glad är jag för det beslutet för dels tjänade jag över 3000:- på att köpa därifrån och dels så kunde jag testa det idag då det kom med bud. Passade ju utmärkt till dagens tema dessutom🙂

Det objektiv jag köpt är ett AF Nikkor-zoom 70-300 mm och är ser ni 2 bilder jag testade med idag. Skärpan är inte den bästa då det blåste rejält. Men det var ändå kul att testa och se hur pass nära man kom med zoomen i yttersta läget. Kommer dock inte ihåg vilka inställningar jag hade. Sorry!

Och för att ingen ska ta illa upp😉 så nej jag ger ingen ”fingret”.

Ser verkligen fram emot att få använda det här tillsammans med stativet och fota fåglar och djur och är glad att jag tog beslutet att våga handla på nätet.

Fler foto-beslut hittar du hos:

Kram Lisa

Ett svar

  1. Åh vilket roligt beslut – tänk tjäna 3000 kr – wow!
    Lycka till med zoomen!

    2011/05/10 kl. 19:26

Kommentera

