Foton från både här och där

Tisdagstema – Vårtecken

Min hund och mina lövhögar får agera vårtecken hos mig denna gång. För visst är det vår när vi 2-beningar ilar ut i trädgårdarna för att förbereda för sommaren. Trodde jag skulle få lite hjälp av mina hundar att ta reda på löven men det enda de kunde tänka sig var att som Shakiro här vakta högarna. Man får vara glad åt det lilla😉

Fler vårtecken hittar du hos:

Ha en fortsatt fin dag
Kram Lisa

Ett svar

  1. Fin vovve!!!
    Visst är det ljuvligt att våren äntligen är här…

    2011/04/20 kl. 11:25

Kommentera

