Foton från både här och där

Onsdagstema – Gilla Foto

Alla vi som är med på fotoutmaningarna gillar ju verkligen att fota så det var ett kul tema. När jag fotar så kan det bli i princip vad som helst från …. vackra motiv till lite mer udda och skojiga😉
Jag är en skojfrisk person och just skojiga foton älskar jag att fota.

Här har jag skojat till det och låtit mina modeller ”arbeta”🙂


Vadå snuskig fantasi? Hallå vad tänker ni om mig😉
Det är min man som poserar i bilderna som är tagna i Paris


Hihi såg nu att bilden lutar. Inte undra på min svägerska behöver stödja sig i porten. Som för övrigt kallas Swedish Gate och finns i Riga.

Tack till mina modeller!!🙂

Fler förslag på temat Gilla Foto hittar ni hos

2 svar

  1. Roliga bilder! Kul att exprimentera lite🙂
    Tack för din kommentar hos mej! MVH

    2011/04/01 kl. 15:35

  2. Du måste verkligen har haft roligt med att låta dina modeller ”arbeta”. Det syns verkligen att du gillar att fota:-)

    2011/04/01 kl. 18:48

Kommentera

